söndag 23 maj 2010

Blekning av Tänder

Att bleka sina tänder.

Riktigt vita tänder vill nog alla ha. Vanligaste anledningen till att
man får missfärgningar på sina tänder är olika sorters mat, och då
speciellt kaffe, te, vin och läsk.

Rökning och snusning är andra vanliga orsaker till missfärgningar.

Att bleka tänderna är idag faktiskt lika vanligt som att färga håret.



Några kommentarer

Grymt resultat, bättre än jag trodde från början.

Åhh vad bra detta var, jag som student har inte råd med alla dyrare
tandblekningar för flera tusen kronor. Jag trodde inte man kunde köpa
en billig tandblekning som fungerade så bra som denna.

Jag har alltid varit skeptisk mot hemmablekningar, men efter att äntligen
ha testat så kan jag meddela till andra osäkra kunder där ute att
The White One verkligen är ett varumärke man kan lita på

Lovely, I’ve always had an awful smile, but it just became better.


Många är mycket nöjda med The White One Tandblekning.

Besök: Blekning av Tänder för att läsa mer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar